dilluns, de novembre 27, 2006

ERROR IMPERDONABLE.

No seria un diari realment personal i sincer si només els comentaris fossin sempre positius. La sinceritat i l'honestedat també passa per reconèixer els errors que un també porta a terme.

El passat dissabte un cúmul de circumstàncies de les quals en sóc responsable, per defecte o per acció, van fer que no tingués consciència de que a les 12 havia d'oficiar un casament. Afortunadament no vaig marxar de Rubí i el personal de l'Ajuntament em va localitzar. No obstant vaig arribar entre 25 i 30 minuts tard. Simplement imperdonable.

I aprofito aquest comentari per demanar públicament disculpes al Ramon i la Florina pel retard i segurament pels nervis que van tenir, sincerament ho lamento. Finalment es va portar a terme el casament i espero que sigueu molt i molt feliços.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No es martiritzi Sr. Reinaldos, d’entrada aquesta parella sí que ho deurien passar malament, encara que els patiments segurament varen ser molt diferents. No conec a la parella però m’ho puc imaginar, ell dient-se a si mateix que estava en possessió de la raó quan argumentava que no calia casar-se, que ja estaven bé com estaven, que no cal un paper per estimar-se i bla bla. En canvi ella, dient-se: amb el que m’ha costat que m’ho demani i a veure si ara tot se’n va en orris i em quedo per vestir sants. Imagino que finalment els interessats es varen donar el sí i el que quedarà d’aquest dia serà l’anècdota fàcil i divertida que tots expliquem als sopars amb amics. En fi, ja veieu que la vida de casats comença forta.....Felicitats i per molts, molts anys.

Anònim ha dit...

vostè passará a l´història per la seva impuntualitat, AAVV, Associacions Culturals... etc,... con testimoni de que no menteixo. Aquesta vegada ha superat l´imaginable... Ai caramb...